Upoważnienie zwrotu towaru
Procedura RMA w EHRLE
Szanowni Klienci i Partnerzy handlowi,
Wychodząc naprzeciw Państwu, w celu usprawnienia reakcji firmy w sprawach reklamacyjnych chcielibyśmy przedstawić nasz nowy system zgłaszania reklamacji RMA:
Co to jest RMA?
RMA – angielskie rozwinięcie to Return Merchandise Authorisation czyli Upoważnienie do zwrotu towaru – to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy.
Formularz RMA niekoniecznie jest związany roszczeniami gwarancyjnymi, ale może również służyć do zwrotu nieprawidłowych dostaw lub zgłoszeń naprawy.
Procedura RMA:
- Wypełnij formularz RMA ze strony internetowej ehrle.pl dostępny tutaj.
- Po wysłaniu wypełnionego RMA otrzymasz wiadomość e-mail na podany
w formularzu adres z nadanym numerem twojej reklamacji, który pozwoli procedować jej przebieg w naszym systemie. - Jeżeli reklamacja będzie wymagała zwrotu otrzymasz stosowną informację wraz ze wskazówkami do odesłania towaru.
- Uwaga: należy bezwzględnie poczekać na stosowne dokumenty dotyczące zwrotu, ponieważ w przeciwnym wypadku zwrot nie będzie przyjęty i zostanie odesłany na koszt odbiorcy.
- Odesłać można tylko towary wymienione w RMA, jeśli przesyłka będzie zawierała inne części, zostaną odesłane bez powiadomienia na koszt odbiorcy.
- Po prawidłowo otrzymanej przesyłce, przeprowadzimy inspekcję i poinformujemy
o aktualnym statusie gwarancyjnym: - Reklamacja uznana
Zostanie dostarczona nowa część na gwarancji nieodpłatnie lub część naprawiona
(w zależności od warunków Sprzedającego), odpłatne będą tylko koszty wysyłki;
- Reklamacja odrzucona
Np. z powodu braku defektu lub jest to część eksploatacyjna; Wówczas otrzymane towary będą rozliczone wg Państwa wytycznych.
Link do formularza RMA znajduje się poniżej. W razie ewentualnych wątpliwości zapraszamy do zapoznania się z instrukcją wypełnienia formularza RMA dostępną tutaj.