Myjki mobilne gorącowodne
Myjka mobilna gorącowodna EHRLE HDB 1240 v. STANDARD
Kod produktu: 138001
Profesjonalny wysokociśnieniowe urządzenie z podgrzewaniem wody olejem opałowym EHRLE HDB 1240. Z niezależnym zasilaniem silnikiem benzynowym HONDA 13 KM 200 bar / 1000 l/h / do 100 °C
Zespół silnik-pompa wysokociśnieniowa
Niezawodny 1-cylindrowy silnik 4-suwowy HONDA o mocy 13 PS połączony przekładnią z dużą 3-tłokową pompą korbowodową z głowicą z kutego mosiądzu i ceramicznymi tulejami nurników. Wytrzymałość pompy dzięki zastosowanym materiałom i konstrukcji oraz systemowi by-pass, regulacja obrotów silnika.
Poziomy kocioł grzewczy konstrukcji EHRLE – innowacyjna technologia kotłów gorąco-wodnych
- pozioma konstrukcja – trzykrotne wykorzystanie energii spalania,
- skuteczność cieplna > 92%,
- zasysane powietrze odbiera ciepło z wężownicy,
- turbo-palnik – łatwiejsze spalanie,
- zapłon – niższe zużycie paliwa,
- czujnik ilości przepływu wody.
Dane techniczne
Wyposażenie
Cechy produktu
Dane techniczne
Wydajność wody (regulowana bezstopniowo): | 300-1000 l/h |
Ciśnienie robocze (regulowane bezstopniowo): | 30-180 bar |
Ciśnienie maksymalne: | 200 bar |
Temperatura wody (pary): | 30 – 98 °C |
Maksymalne dopuszczalne ciśnienie pompy: | 230 bar |
Temperatura dopuszczanej wody: | 30 °C |
Wbudowane zbiorniki: | a) olej opałowy (napędowy) – paliwo do kotła grzewczego |
b) benzyna bezołowiowa – paliwo zasilania silnika Honda | |
Silnik: | HONDA 13 KM (9,5 kW) |
Masa własna: | 216 kg |
Wymiary dł x szer x wys (mm): | 1200 x 800 x 690 |
Wyposażenie
- Wąż wysokociśnieniowy 10m DN08 – 315bar
- Pistolet z obrotnicą
- Lanca myjąca 900mm, osłona na dyszę i
- dysza strumieniowa 25° ze stali nierdzewnej
- Zbiornik buforowy z regulacją poziomu wody
- Dozowanie chemii po stronie ciśnienia
- Zawór dozujący
Cechy produktu
- wysoka jakość podzespołów,
- 1 cylindrowy silnik HONDA w wersji profesjonalnej, niezawodny i wytrzymałościowy,
- mocna pompa korbowodowa, która pracuje z zapasem mocy oferując wysoką sprawność czyszczenia,
- podciśnieniowa regulacja obrotów silnika,
- czujnik poziomu oleju,
- duże koła – łatwy transport,
- ciśnieniowy regulator obrotów silnika,
- mocna zwarta konstrukcja (stal fosfatyzowana),
- duży manometr wypełniony gliceryną + bezstopniowy regulator ciśnienia,
- wziernik oleju.