Nieodłączny element stacji paliw – myjnia.

Dziś myjnia samochodowa jest już niemal integralną częścią stacji paliw. Jeszcze kilka lat temu można tam było skorzystać głównie z myjni automatycznej, dziś olbrzymie zainteresowanie towarzyszy przede wszystkim samoobsługowym myjniom bezdotykowym. Dzieje się tak chociażby dlatego, że jest to najpopularniejszy i najtańszy sposób mycia pojazdów. Zatem jeśli tylko przyległy teren na to pozwala warto rozważyć taką inwestycję. Połączenie tych dwóch usług to gwarancja sukcesu – uzupełniają się i nawzajem zwiększają obroty. Kierowcy korzystający z myjni to przecież potencjalni klienci stacji oraz sklepu i na odwrót. Przedsiębiorczy właściciel stacji ma możliwość wprowadzenia atrakcyjnych programów lojalnościowych łączących obie usługi. Niemalże normą stały się specjalne karty płatnicze czy też kupony na myjnię otrzymywane za tankowanie czy zakupy.

Właściciele stacji paliw stawiają na doświadczonych producentów myjni.

Co bardzo nas cieszy paliwowcy podejmują współpracę z największymi producentami myjni samoobsługowych, którzy dzięki dużemu doświadczeniu są w stanie zapewnić najwyższy poziom obsługi na każdym etapie inwestycji. Począwszy od dostarczenia najbardziej optymalnych urządzeń, na bieżącej obsłudze serwisowej kończąc. Firma EHRLE na początku 2018 roku obsługiwała już ponad 200 takich obiektów i ta liczba wciąż rośnie. Doświadczenie we współpracy z sieciowymi klientami daje w tej sytuacji dużą przewagę. Mamy specjalnie opracowany system szybkiego reagowania na zgłoszenia serwisowe, co jest niezwykle istotne dla właścicieli myjni przy stacji.

Myjnia zlokalizowana przy stacji paliw to także duży komfort w zakresie bieżącej obsługi technicznej i eksploatacyjnej. Uzupełnienie chemii oraz bieżąca kontrola ewentualnych usterek serwisowych może zostać powierzona przeszkolonemu pracownikowi stacji, co znacząco usprawnia pracę myjni i pozwala na spore oszczędności.

Bez wątpienia myjnia i stacja paliw, to doskonałe połączenie. Taki obiekt obroni się nawet przed bliską konkurencją – klienci lubią kompleksowość. Ważne jednak, aby urządzenia myjące były wysokiej klasy, gdyż jakość mycia niewątpliwie wpływa na wizerunek stacji. Zarówno czasy myjni, jak i stacji „no-name” minęły. Dziś klient jest świadomy gdzie może oczekiwać najwyższej jakości usługi i tam też lojalnie się kieruje.